Науково-дослідна лабораторія
"Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогів щодо фасилітації гри та реалізації ігрових методів навчання в освітньому просторі Запорізького регіону"
Байєр О.М., Гура Т.Є., Чемодурова Ю.М., Шульга Л.М. Ставлення педагогів до фасилітації гри та реалізації ігрових методів навчання в системі дошкільної і початкової освіти. Перспективи та інновації науки. 2024 № 17(35). С. 461-475
Байєр О.М., Гура Т.Є., Чемодурова Ю.М. Особливості розвитку фасилітативних умінь педагогів із реалізації ігрових методів навчання у системі дошкільної і початкової освіти. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». 2024 № 1 DOI: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2024-1.01
Гура Т.Є., Гура О.І. Нейронаука та діяльнісний підхід: від осмислення до реалізації. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» (15 - 17 травня 2024 року, м. Запоріжжя). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1PeDSdX4dbkSPIXndzt7Vha5vPN0ugjE7/view
Покрова С.В. Готовність педагогів до упровадження діяльнісного підходу в освітній процес. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» (15 - 17 травня 2024 року, м. Запоріжжя). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1c0DXhT3JxxLLA-pQUDfBvRMepsFNCRua/view
Чемодурова Ю.М. Психологічні особливості фасилітації педагогічної взаємодії. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» (15 - 17 травня 2024 року, м. Запоріжжя). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1yIXLiu4Fp3kVOWahSGOrpHTJpbQYy7TV/view
Чемодурова Ю.М. Основні наукові підходи до розуміння сутності категорії «психосоціальне благополуччя» учасників освітнього процесу. Освіта та наука: крізь виклики сьогодення : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 травня 2023 року, м. Запоріжжя, Україна. Вип. № 1 (53) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1gCkF0JPILWxNC52NCRFwxnpOgjeJA7ms/view
Шульга Л.М. Мистецька освіта у забезпеченні благополуччя дитини. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. 2023. №1(53). URL: https://drive.google.com/file/d/1f5ckCt6H05BAIszS7MjpPIYIQc6TiJ9A/view (дата звернення 06.12.2023)
Шульга Л.М. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів початкової школи засобами гри. Молодий вчений. 2023. № 11 (123) С. 91-95.
Байєр О.М. Травмівний досвід дитини під час військового стану та його вплив на ігрову діяльність // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Том IV Психологія розвитку дошкільника. (подано до друку)
Шульга Л.М. Мистецька діяльність у збереженні емоційного благополуччя дитини в умовах війни. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Випуск №1(48) – 2022. URL: https://drive.google.com/file/d/1HBz6TjGo9jwugqQF7uKLTd0Kovbne6tQ/view
Шульга Л.М. Розвиток педагогічної творчості фахівців ЗДО у міжкурсовий період післядипломної освіти. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО – No 2(49) – 2022. URL: https://drive.google.com/file/d/10PWAVOaEOvz8cm ZCgb5hcbmUW2n2X2cr/view
Шульга Л.М. Сприйняття творів живопису дітьми дошкільного віку на основі діяльнісного підходу. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО – No 2(49) – 2022. URL:https://drive.google.com/file/d/144AIjCtlE_GiLtoPfwLa_ ycW5gvc84se/view
Shulha,L.,Hnizdilova,O.,Matishak,M.,Marchii-Dmytrash,T.,Yaroslavtseva,M.,&Chorna,H.(2021). Developing Creative Abilities in Preschoolers in Painting Classes via the Principles of Neuropedagogy and Psychology of Creativity in Ukraine. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(4), P. 614-632.Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(4), P. 614-632. URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000768418500035 WOS (індексовано 24.03.2022)